2040351204 |
Avaluació - Més enllà de les àrees |
2020-2021 |
Grup de treball. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
3/11/2020 - 8/6/2021 (30 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Badalona
|
| |
|
Activitat en format virtual. |
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Facilitar un espai de trobada, reflexió i intercanvi entre docents sobre avaluació formativa, formadora i l'avaluació de les noves metodologies com els ambients d'aprenentatge, les capses d'aprenentatge, etc.
Espai on es desenvoluparà l'activitat: La meva XTEC, Odissea i videotrucades amb Meet.
|
| |
Objectius |
Introduir les noves metodologies com a proposta per millorar el nivell de les competències bàsiques.
|
| |
Continguts |
- Avaluació formativa
- Avaluació formadora
- Propostes d'avaluació de: ambients, capses, racons, tallers, projectes..
- Assistència a sessions formatives amb experts.
- Reflexions sobre la Metodologia i didàctica sobre el procés d’ensenyament-aprenentatge de l'alumnat.
|
| |
Formador/a |
Mercè Mas Ferrer
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació al disseny i el desenvolupament de l'activitat. satisfacció de les persones en relació al disseny i el desenvolupament de l'activitat. Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores virtuals de formació.
Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
03/11/2020 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dimarts |
01/12/2020 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimarts |
26/01/2021 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimarts |
16/02/2021 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimarts |
16/03/2021 |
- |
- |
Sessió 6 |
dimarts |
13/04/2021 |
- |
- |
Sessió 7 |
dimarts |
18/05/2021 |
- |
- |
Sessió 8 |
dimarts |
08/06/2021 |
1730 |
1930 |
|
| |